Selena News

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Sara, Sofia & Julia - 17 april 2013 22:26








  selena gomez är en av de coolaste unga kvinnor i Hollywood vi känner till, och därför blev vi ganska förvånade när hon erkände att hon gömt sig för brad pitt i ren nervositet på MTV Movie Awards när han ville träffa henne.


"De knackade på min dörr och sade att brad pitt skulle komma för att träffa mig och jag sade typ 'Han kan komma in'. Jag försökte vara cool och jättetrevlig och så fort han gick därifrån sprang jag och gömde mig under ett bord i typ två minuter, för jag kunde inte tro att det var sant", förklarar hon.


Brad ville träffa Selena eftersom hans barn älskade tv-serien The Wizards of Waverly Place, och ville därför ta en bild med henne.

 

//posh24

 

 

 

Av Sara, Sofia & Julia - 17 april 2013 20:48

 

Matilda:

Snabb fråga då.... VADÅ?! Kan man förboka? Visste jag inget om! Jag vill ju så jätte gärna sjuk gärna MÅSTE HA m&g! <3

 

Svar:

Du måste vara medlem på selenagomez.com. Men jag läste precis på sidan att man redan måste vara det sen senast igår klockan 18.00 för att kunna förboka. Jag trodde man kunde bli medlem nu också och få koden för att förboka. Men tydligen inte... Jag är ledsen att jag inte sa till tidigare! Men det finns fortfarande en chans! På måndag den 22 april klockan 09.00 släpps biljetterna för alla! Man kan säkert köpa M&G där också! Så kom ihåg, MÅNDAG DEN 22 APRIL KLOCKAN 09.00 PÅ TICNET.SE SLÄPPS BILJETTERNA!

Kram Sara

Av Sara, Sofia & Julia - 17 april 2013 19:51


selenator:

Varför går det inte att spara bilderna?? :(

 

Svar:

Jag har valt att man inte kan högerklicka på bloggen. För att mindre personer ska kopiera av oss och skriva det på sin blogg utan källa. Tyvärr.. Men du kommer nog på ett sätt att spara bilder! ;)

Kram Sara

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ellen:

Hej jag säljer en Justin Bieber biljett och undrar ifall ni skulle kunna hjälpa mig? Om någon är intresserad kan de maila till karamellen_3@hotmail.com

 

Svar:

Har du ännu ingen biljett till Justin Biebers konsert? Maila då till Ellen så kan ni diskutera om det!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Mig:

Asså åh,jag blir så ledsen att er gamla blogg ska kommer försvinna (inte pga er så klart). Men jag gillar att kolla tillbaka och se vad Selena gjorde mars 2012, verkligen jätte ledsen. Men jag har ett tips! På några blogg hemsidor kan man flytta över heeela sin blogg, på nattstad tex, så snälla gör det! Snälla gör det och rädda innehållet, ni behöver inte uppdatera den, utan bara denna ni har just nu, men bara för att rädda innehållet, skulle vara fruktansvärt om allt bara försvann. Svara gärna i ett inlägg, glöm inte, rädda! :)



Svar:

Tack för idén! För länge sen hade jag sett att man kan göra så. Fast jag tror inte att man kan överföra allt till bloggplatsen. Och jag vill inte byta blogg, igen! Men jag ska se om man kan göra det! Tack så mycket för tipset! Tycker också det är rätt tråkigt att förlora allt man kämpat med i snart 2 år!

Kram Sara

-------------------------------------------------------------------------------------------

Antonia:

Man kan inte köpa biljetterna förens den 22april klockan 09:00!

 

Svar:

Det går om man är medlem på selenagomez.com. Fast det kostar 324,50 kr att bli medlem. Men är man det så får man en kod som man kan förbeställa med. Det har jag gjort och jag har Meet & Greet biljetter! :)

Kram Sara

Translate

Selena Who?

 

Selena Marie Gomez föddes i Sjukhuset General Mills, i Grand Pairie, Texas den 22 juli 1992, kl. 07.19.

Selena blev upptäck i en talang tävling när hon var 10 år. Sedan dess har hon varit med i Barney & Friends, Spy Kids, Wizards of Waverly Place, Hannah Montana och Zac och Cody ljuva hotell liv. Hennes mamma, Amanda (Mandy) Teefy och hennes styv pappa, Brian Teefy är hennes manager.

Selena har gjort flera filmer. Hon har sin egna klädkollektion, Dream out Loud. Hon är ambassadör i UNICEF och medlem i flera välgörenhets organisationer.Hon har släppt tre album hittills och hennes fjärde är på väg!

Blogresponse

Fråga mig

79 besvarade frågor

Uppkommande event

 

07 juli - Good Morning America's Sommar konsert

22 juli - Fyller 21 år

23 juli - Albumet "Stars Dance" släpps

25 juli - iHeartRadio sommar konsert

30 augusti - Premiär för filmen "The Getaway"

31 augusti - Konsert i Sverige

Novell

Glöm inte att följa Saras novell om Jelena!

JELENATORSTORIES.BLOGG.SE

 

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

RSS

Designer

Till alla er som letar efter gratis headers, titta hit! Sara gör nämligen det! Klicka HÄR för mer info.


Ovido - Quiz & Flashcards